PAKKESPORING
Har du ikke modtaget dine varer?
Følg din pakke nedenfor!
Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vi modtager.
Fandt du ikke den hjælp du havde brug for, så er du velkommen til at kontakte kundeservice, som vil gøre alt hvad de kan for at hjælpe dig. Vi taler både dansk og svensk!
Hvis du har lyst til at besøge os, finder du vores petshop på Forskaregatan 1 D i Sjöbo, hvor vi holder åbent alle hverdage fra kl. 9-17.
Har du ikke modtaget dine varer?
Følg din pakke nedenfor!
Hverdage: 08.00-17.00
☎:+45 3360 2412
✉: kundeservice@swevet.dk
Vi taler både dansk og svensk!
Ups – der er sket en fejl...
Er der gået noget galt med din forsendelse?
For andre spørgsmål kan du altid kontakte os.
Skriv gerne via formularen herunder.
Her præsenterer vi de nye funktioner i favoritlisten!
Hvis du modtager en kreditfaktura fra os, håndterer du den på følgende måde:
Hvis du hellere ønsker at få din kreditfaktura udbetalt, skal du kontakte økonomiafdelingen for at oplyse dine bankoplysninger.
Ring +46771- 21 55 00, knapvalg 2, eller send os en e-mail til kundeservice@swevet.dk. Indtast "kreditfaktura" i emnelinjen.
Nogle af vores varer er bestillingsvarer og bestilles hjem efter ønske.
På varekortet der har disse varer et lille grønt banner, hvor der står ”Bestillingsvare”.
BEMÆRK VENLIGST - Ingen returret på bestillingsvare, med mindre de er defekte.
Under varekortet er der en estimeret leveringstid, så du kan se hvornår varen forventet på lager hos Swevet og herefter afsendes varen til dig. Så påregn nogle ekstra dage, før du modtager dine bestillingsvarer.
Ønskes en mere præcis leveringstid, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Vi sender kun kølevarer mandag-onsdag til Danmark.
Ønsker du samlet fragt, så læg din ordre mandag-tirsdag eller læg en besked ved kassen, hvis du bestiller en anden dag, så sender vi den i samme pakke.