Vil du have hjælp til service eller reparation?
1. Udfyld blanketten, som du finder her.
2. Send den til os med e-mail ved at klikke på knappen nedenfor.
Swevet hjælper dig med service på teknisk udstyr, stort som småt. Vores omfattende erfaring betyder, at vi altid kan give dig sikker rådgivning om, hvad du skal tænke på, når du køber udstyr, og hvordan du behandler det optimalt.
Når du køber nyt udstyr fra Swevet, er rådgivning altid inkluderet. Vi rådgiver dig om, hvad du skal overveje, når det handler om for eksempel placering, elektricitet, trækning af slanger og rør, udsugning, ilt og afløb. Dette er især relevant i byggeplanlægningsfasen for nye klinikker. Al rådgivning er gratis.
Vi står klar, hvis du får problemer med dit udstyr. Kontakt os, så vi kan hjælpe dig med reparation på stedet eller med at sende udstyret til os med henblik på fejlsøgning og reparation.
Vi hjælper dig med at slibe skær til de fleste skæremaskiner og instrumenter, såsom sakse, curetter og luxationer. En dyr kirurgisk saks kan slibes mange gange, og derved kan du spare mange penge. Husk også, at du kan udskifte sliddele på dine nåleførere og dermed give dem længere levetid.
Kontakt os, hvis du har spørgsmål om priser eller tidsbestilling.
Når du har mindre udstyr til reparation eller skær og instrumenter, der skal slibes, kan du bestille vores servicekasse. Vi sender så en frankeret kasse og en medfølgende blanket. Udfyld blanketten, og returner kassen gratis med det udstyr, der skal gennemgås.
Servicekassen har følgende mål: 240 x 195 x 100 mm.
Hvis du mangler blanketten, der følger med servicekassen, kan du downloade den her. Husk at vedlægge den, når du sender kassen.
1. Udfyld blanketten, som du finder her.
2. Send den til os med e-mail ved at klikke på knappen nedenfor.