Har du spørgsmål til forsendelser?
Kontakt vores kundeservice ved hjælp af knappen herunder, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til en forsendelse.
Vi optimerer forsendelserne ved at bruge den speditør, som er bedst egnet til opgaven og kan levere din ordre hurtigst muligt. Når transporten er gået i gang, holder vi styr på dine forsendelser og informerer dig om eventuelle forsinkelser. Hvis du har feedback eller ønsker til den måde, vi leverer til dig på, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Når din ordre er plukket og pakket, udskriver vi en forsendelsesetiket, og et forsendelsesnummer sendes automatisk til din e-mailadresse. Derefter kan du nemt spore din ordre ved at klikke direkte på pakkenummeret i e-mailen.
E-mailen med forsendelsesnummeret sendes i samme øjeblik, etiketten udskrives hos os. Næste opdatering på speditørens website kommer, når pakken scannes ved deres terminal. Det kan derfor tage flere timer fra det tidspunkt, hvor e-mailen sendes ud, indtil næste opdatering om forsendelsen kan ses.
Kontakt vores kundeservice ved hjælp af knappen herunder, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til en forsendelse.